Skip to main Content

Sales Management

  • Code training GSL100E
  • Duur 1 dag

Extra betaalopties

  • GTC’s 9 (incl. BTW)

    Global Training Credits: neem contact met ons op voor meer informatie

Klassikale training Prijs

eur570,00

(excl. BTW)

Vraag een groepstraining aan Schrijf je in

Methode

Deze training is in de volgende formats beschikbaar:

  • Klassikale training

    Klassikaal leren

  • Op locatie klant

    Op locatie klant

  • Virtueel leren

    Virtueel leren

Vraag deze training aan in een andere lesvorm.

Trainingsbeschrijving

Naar boven

Salesmanagers hebben de belangrijke taak om hun sales teams te motiveren, te zorgen dat ze de juiste kennis en vaardigheden hebben, alsmede de resources die nodig zijn om de producten en services van de onderneming te verkopen. De uitdaging is, dat salesmanagers continue hun prioriteiten moeten managen en het vaak lastig vinden om de tijd te vinden die nodig is om hun salesteams zodanig te supporten dat het maximale er uit kan worden gehaald. Ze moeten in staat zijn om de salesmanagement activiteiten te prioriseren en te focussen op het leiding geven aan het sales team en de individuele sales medewerker.

Deze eendaagse workshop levert de kennis en vaardigheden die een salesmanager nodig heeft om zijn tijd te managen en hem of haar in staat stelt om de high-level support te geven voor zowel de team performance als de individuele performance. Bovendien leert men om realistische processen en salesmanagement practices te implementeren en uit te voeren.

Doelgroep

Naar boven

Deze cursus is speciaal ontwikkeld voor (toekomstige) salesmanagers

Trainingsdoelstellingen

Naar boven

Aan het einde van de training is de deelnemer in staat om:

  • Doelstellingen en prioriteiten te synchroniseren
  • De juiste balans te vinden tussen team- en individuele activiteiten
  • Ontwikkelen van realistische wekelijkse, maandelijkse, per kwartaal en jaarlijkse salesmanagement best practices
  • Maximaliseren van team- en individuele communicatie
  • Effectieve salesmeetings te houden
  • Feedback te geven op basis van zowel resultaat als gedrag
  • Aanvullende informatie

    Naar boven

    Voordelen voor het individu:

  • Ontwikkeling van effectieve best practices
  • Focus op high return activiteiten
  • Verbetering van team resultaten

    Voordelen voor de organisatie:

  • Verbetering van de sales resultaten
  • Cookie Control toggle icon