Global Knowledge benoemd tot Cisco Learning Partner of the Year 2016 in Nederland

Nieuwegein, 10 oktober 2016 - Global Knowledge is uitgeroepen tot Cisco Learning Partner of the Year 2016 - Nederland. Met deze award benadrukt Cisco de goede samenwerking met Global Knowledge.

De organisatie die wereldwijd meer dan 70.000 medewerkers heeft, hecht veel belang aan haar partners. "Onze partners zorgen voor een belangrijke toegevoegde waarde met hun oplossingen en diensten op basis van Cisco-technologie. Ze beschikken over diepgaande kennis van onze technologie en hebben ervaring met de markt," vertelt Daan de Groot, Head of Partner Organization bij Cisco Nederland.

"Dankzij een intensieve samenwerking op het gebied van sales en marketing heeft Global Knowledge bewezen de 'Learning Partner of the Year' te zijn. Het afgelopen jaar heeft deze partner een indrukwekkende groei laten zien in het aantal gegeven trainingen. Global Knowledge heeft het marktaandeel weten uit te breiden en is daarmee marktleider in Nederland," licht De Groot de keuze voor Global Knowledge verder toe.

"De kwaliteit van onze Cisco trainingen wordt duidelijk gewaardeerd in de markt", verklaart Dick Goettsch, Business Development Manager bij Global Knowledge. "Dit zien we terug in onze evaluaties en in de cijfers. Tevreden klanten komen terug en raden anderen Global Knowledge aan. We zijn dan ook flink gegroeid het afgelopen jaar."

Global Knowledge is wereldwijd marktleider in trainingen voor IT-professionals. Global Knowledge traint organisaties, teams en individuen op de vaardigheden en best practises die essentieel zijn om de technologieën en competenties toe te passen die noodzakelijk zijn om als organisatie blijvend succesvol te zijn en concurrentievoordeel te creëren. In meer dan 15 kantoren verspreid over de wereld, helpen 1500 medewerkers klanten in 100 landen succesvol te zijn.

Ga voor meer informatie naar www.globalknowledge.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Bastiaan Preseun
Marketing Manager Benelux
Global Knowledge
T: 030 - 60 89336
E: Bastiaan.Preseun@GlobalKnowledge.nl

Global Knowledge in Nederland uitgeroepen tot Cisco Learning Partner of the Year 2016