Global Knowledge biedt Google Cloud trainingen aan

Nieuwegein, 25 oktober 2017 - Global Knowledge is nu ook Google Cloud Premier (GCP) Training Partner en is wereldwijd één van de vier opleiders die dit predicaat mogen dragen. Ze gaat Google Cloud geautoriseerde trainingen op het gebied van cloud-infrastructuur, big data en machine learning, en applicatieontwikkeling internationaal aanbieden. In combinatie met praktijkervaring vormen deze trainingen een waardevol hulpmiddel voor degenen die hiaten in hun technologische kennis willen opvullen, over het Google Cloud Platform willen leren en zich willen laten certificeren als 'Google Cloud Architect' of 'Google Data Engineer'. Global Knowledge biedt de Google trainingen aan in de vorm van in company-trainingen en als klassikale en virtueel-klassikale trainingen in het open rooster. Alle trainingen zijn vanaf vandaag beschikbaar.

"Cloudgerelateerde functies behoren in de IT-sector tot de populairste functies en zijn het lastigst om te vervullen. Dit komt deels doordat rollen continu veranderen en er behoefte aan steeds nieuwe vaardigheden ontstaat naarmate meer organisaties de voordelen van migratie naar de cloud beginnen in te zien en de overstap maken," aldus Michael Fox, Global Vice President van de afdeling Product Management bij Global Knowledge. "Als wereldwijd toonaangevende aanbieder van IT-trainingen en leertrajecten stelt deze samenwerking met Google ons in staat om organisaties te ondersteunen bij de transformatie die ze moeten ondergaan "

Global Knowledge is de wereldwijde marktleider in trainingen voor IT-professionals. Global Knowledge voorziet organisaties, teams en professionals van de juiste kennis, vaardigheden en best practices die nodig zijn om duurzaam succesvol te zijn en voorsprong op de concurrentie te verkrijgen. Met 15 hoofdkantoren over de hele wereld en 1500 medewerkers helpen we klanten in 100 landen op weg naar succes.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Bastiaan Preseun
Marketing Manager Benelux