ORACLE University werkt samen met Global Knowledge

Oracle approved Education Center

Nieuwegein, mei 2017 - ORACLE heeft Global Knowledge benoemd tot ORACLE Approved Education Center (OAEC) voor Nederland en België. Global Knowledge is hiermee opleidingsaanbieder geworden die Oracle trainingen mag verkopen en verzorgen. Global Knowledge heeft in het verleden al Oracle University trainingen verkocht, maar dat zij ook trainingen mag verzorgen is nieuw.

"Oracle University is erg blij met deze aankondiging. Het opleiden van medewerkers is essentieel voor bedrijven om de volledige waarde uit IT-investeringen te halen. Deze samenwerking met Global Knowledge betekent dat we nu nog dichter bij de lokale markt komen. De beschikbaarheid en flexibiliteit van Oracle leeroplossingen worden op deze manier uitgebreid voor onze klanten en hun staf", zegt Fons de Koo, Oracle University Sales Director, North and DECH region.

Ook Frank van de Laarschot, Business Development Manager bij Global Knowledge is blij met de nieuwe samenwerking: "Kennisoverdracht is onze core business. Voor ons is Oracle een heel mooie aanvulling op ons portfolio, omdat het een aansprekend merk is met een grote footprint bij onze doelgroep. Wij zijn dan ook erg trots dat we Oracle aan ons portfolio hebben kunnen toevoegen."

De overeenkomst tussen Oracle en Global Knowledge is geldig voor zowel Nederland als België.

_____________________

Global Knowledge is wereldwijd marktleider in trainingen voor IT-professionals. Global Knowledge traint organisaties, teams en individuen op de vaardigheden en best practises die essentieel zijn om de technologieën en competenties toe te passen die noodzakelijk zijn om als blijvend organisatie blijvend succesvol te zijn en concurrentievoordeel te creëren. In meer dan 15 kantoren verspreid over de wereld, helpen 1500 medewerkers klanten in 100 landen succesvol te zijn.
Ga voor meer informatie naar https://www.globalknowledge.nl/

Handelmerken

Oracle en Java zijn geregistreerde handelsmerken van Oracle en/of zijn dochterondernemingen. Andere namen zijn handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Bastiaan Preseun
Marketing Manager Benelux