In deze sectie

Deel deze pagina

Avaya Trainingen

EMEA_AvayaAward2015_TwoHeaderBanner2

Global Knowledge is Avaya Connect Authorized Learning Partner en biedt een uitgebreid trainingsportfolio. Onze hands-on cursussen en trainingen geven u de kennis en vaardigheden waarmee u uw expertise op het gebied van Avaya Data Networking, Communications Systems, Applications & Services kunt vergroten.

Avaya is wereldwijd marktleider in communicatiesystemen voor de zakelijke markt. Het bedrijf levert Unified Communications, oplossingen voor data networking en contactcenters en gerelateerde diensten over de gehele wereld. Met de overname van Nortel Enterprise Services (NES) heeft Avaya haar strategische positie versterkt in het leveren van zakelijke communicatie oplossingen en diensten.

Avaya remote labs

Global Knowledge heeft een aantal uitgeruste labs ter ondersteuning van Avaya trainingen. Alle Avaya labs zijn opgezet met echte Avaya apparatuur en zijn voorzien van de laatste Avaya software versies. De labs kunnen op aanvraag ook uitgerust worden met eerder versies van Avaya Software.

Goldbar


Avaya cursussen, trainingen en opleidingen bij Global Knowledge

Tijdens de hands-on cursussen en trainingen bij Global Knowledge krijgen de cursisten volledig toegang om de Avaya apparatuur te configureren door het gebruik van Console of GUI access. De Voice labs zijn speciaal ingericht, waardoor cursisten echte calls kunnen ervaren met andere cursisten. PC’s en IP-phones zijn noodzakelijk voor sommige klassikale trainingen.

Door de vele praktijkoefeningen op de labs van Global Knowledge krijgt de cursist de juiste kennis en vaardigheden voor de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast biedt het een goede voorbereiding op de examens die leiden tot verschillende Avaya ACIS & ACSS certificeringen.


Advies nodig?

Wilt u advies over uw Avaya cursus, training of opleiding, dan kunt u hierover natuurlijk bellen met onze opleidingsadviseurs 0800-0444 of een e-mail sturen naar info@globalknowledge.nl 

 

Verberg alle resultaten

Trainingsmethode

Contact Center

Contact Center
Avaya Aura Contact Center Implementation (4C00020K)
Avaya Aura® Contact Center Support (5C00030K)
Avaya Aura Contact Center Administration (5C00070K)
Avaya Aura Contact Center Orchestration Designer Scripting Administration (5C00080K)
Voice
Avaya Aura Contact Center Implementation (4C00020K)
Avaya Aura® Call Center Elite Implementation and Maintenance (5C00091I)

Messaging

Messaging
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Voice
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)

Small Medium Enterprise (SME)

Voice
IP Office Technical Basic Implementation Workshop (10S00005K)

Unified Communication

Voice
CM/CM Messaging-Embedded Implementation (4U00030K)
Session/System Manager Implementation (4U00040K)
Avaya Aura® Session and System Support (5U00050K)
Avaya Aura® Communication Manager and Admin (5U00051K)
Avaya Communication Server (CS) 1000 7.5 System Administration and Management (6351C)
Avaya Communication Server 1000E Release 7.5 Implementation and Upgrade (6376C)
Integration of Avaya Aura® Core Components (7120C)
Integrating Avaya Aura® Communication Applications (7130C)
Integrating Equinox Solution with Avaya Aura® Collaboration Applications (7140C)
Troubleshooting for Avaya Aura® Core Components (7220C)
Supporting Avaya Aura® Advanced Communication Applications (7230C)
Supporting Avaya Equinox™ Solution with Avaya Aura ® Collaboration Applications (7240C)
Avaya Aura® Session Manager for System Administrators (9U00160K)
Avaya Aura Session Manager and System Manager Implementation, Administration, and Support (9U01003K)

Unified Communications Applications

Voice
Avaya Session Border Controller Implementation and Maintenance (5U00090K)

Unified Communications Platforms

Messaging
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Voice
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Desktop Applications
Call Pilot Rls. 5.0 Administration and Applications (0327C)
Voice
Meridian 1 and Communication Server 1000 5.0 Familiarisation (0200C)
CS 1000 Upgrade and Avaya Aura® Integration Bootcamp (9U00166I)
Avaya Aura Communication Manager Fundamentals (ATI01672V)
CS1K Rls 7.5 - Support Specialist Bootcamp (CS1KSSBC75)